Acum cateva zile ascultam radio in drum spre serviciu si doamna de la radio a pus intrebarea „Ce miros reprezinta fericirea pentru tine?” care m-a pus pe ganduri. Nu mi-a luat prea mult sa imi dau raspuns  – mirosul de portocale.

Cand eram eu mica, era inca comunism si portocalele se gaseau mai rar. Si cand parintii mei faceau rost de ele, era o adevarata bucurie pentru mine. De obicei aveam portocale de Craciun si mirosul lor reprezinta fericirea pentru mine: era frumos, eram copil alaturi de parinti si sora mea, eram vesela, era sarbatoare si in aer se simtea bucuria si spiritul Craciunului.

Ce miros reprezinta fericirea pentru voi? Astept raspunsurile voastre.

Si pentru ca tot ne apropiem de sarbatorile de iarana si am vorbit despre portocale, iata ce puteti sa faceti cu cojile lor:

FB_IMG_1447544424759