Luna decembrie este luna mea prefereata – vin sarbatorile de iarna…
Si cum ne pregatim si noi de zor sa intampinam Craciunul si Anul Nou cu toate cele necesare – nu cred ca o sa mai am timp sa scriu in acest blog pana la Craciun.

Asa ca vreau sa va urez cate ceva de pe acum. As putea sa scriu urari lungi dar o sa ma rezum la ceea ce imi doresc si pentru mine de sarbatori:



” Sa aveti Sarbatori fericite, cu bucurie, sanatate si liniste sufleteasca!
La Multi Ani!”

Si cum imi place sa ascult colinde toata luna aceasta – o sa atasez si cateva din colindele mele preferate:

Stefan Hrusca – Afara ninge linistit

Stefan Hrusca – Cand fosta micut prunc Isus

Stefan Hrusca – Flori de mar

***

Sursa
http://www.brosteni.ro/turism/traditii/download-colinde-stefan-hrusca-2.html

Craciunul ma face sa ma gandesc la parinti mei (in special de mama) si sa ma simt pururea copil in suflet – asa ca pun aici si o melodie cantata de Fuego – Seara De Craciun(pe care i-o dedic mamei mele, cu mult drag).


http://lacrimioara2.googlepages.com/fuego.mp3

